Chef Sloo Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman KAYACAN, okulumuzun kariyer günleri kapsamında gerçekleştirdiği ziyarette, kendi kariyer yolculuğundan ilham veren anekdotlarla girişimcilik, iş dünyası hakkında değerli paylaşımlarında bulundu. İş dünyasında başarıya ulaşmak için yalnızca bir fikrin yeterli olmadığını, bu fikri hayata geçirmek için azim, disiplin ve etkili bir strateji gerektiğini belirtti. Kayacan, büyüme süreci ve bu süreçte yaşanılanları paylaşarak, iş dünyasındaki engellerin doğru bir yaklaşımla açılacağını belirtti. Kayacan, konuşmasında reklamcılığın marka inşasındaki rolünü vurgularken, doğru mesajın doğru kitleye ulaştırılmasının önemine dikkat çekti. Geleneksel reklam yöntemlerinden dijital reklamcılığa geçiş sürecinde gerçekleşen dönüşümleri ve bu süreçte sosyal medyanın markalara etkisini örneklerle açıkladı. Chef Sloo'nun sosyal medyada geniş bir kitleye ulaşma stratejilerini paylaşarak, bu platformların etkili bir şekilde dağıtılmasının güçlü bir pazarlama aracı olabileceğini Öğrencilerimizle paylaştı. Egitime özverili yaklaşımlarından dolayı okulumuz adına kendilerine teşekkür ederiz.